Project in de kijker: Tools@Work
Opvallen in een sector waar de uiteindelijke verkoopsprijs quasi altijd doorslaggevend is, is niet van de poes. Professionele gereedschapwinkel Tools@Work wist als geen ander dat slimme marketing een noodzaak was om het verkoopcijfer op niveau te houden.
MarketingvoorKMO.be kent gelukkig de juiste tools!
Door slimme analyses van zowel de doelgroep als de markt, zijn we in staat om aanwezig te zijn in het hart (en portefeuille) van de (toekomstige) klanten.
Het resultaat? Omzet 🚀
Bekijk hieronder hoe we het aanpakken:
Toffe social media
Het is misschien een cliché, maar mensen uit de bouwsector staan open voor grapjes. Onze social media aanpakt combineert zowel verkoopspraatjes als grappige teksten (inclusief een fel geapprecieerde Thank God It’s Friday).
Daarnaast creëerden we een geheime Facebookgroep waar we onze beste aanbiedingen heet van de naald aanbieden.
Slimme webshop
Online aankopen, dat bespaart tijd (en vaak centen). Door de bezoeken in het winkelpunt te analyseren, stelden we voor om het hele productgamma online te plaatsen.
We maakten daarvoor een professionele webshop met duidelijke klantenprofielen zodat elke klant zijn eigen kortingen kan behouden.
Interessante mailings
‘Hear ye, hear ye!’ Reclame maken voor je producten is zo oud als de straat.
Door handig gebruik te maken van het klantenbestand in combinatie met Mailchimp, versturen we onze strafste aanbiedingen op de beste tijdstippen.
Het resultaat? Een tevreden doelgroep, meer verkoop en geen onnodige marketinginspanningen! Ook jij kan profiteren van onze geslaagde aanpak!
Geniet van boost dankzij de tools van MarketingvoorKMO.be
Samen met onze klanten timmeren we aan succesvolle en laagdrempelige marketinginspanningen waarmee je hele zaak of klantenbestand meetrekt. Ook jouw zaak kan hiervan profiteren. Contacteer ons snel voor meer informatie.